۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹

تا ساعت۲۴ امشب/

تردد خودروهای سنگین در محورهای خراسان شمالی ممنوع است

تردد خودروهای سنگین در محورهای خراسان شمالی ممنوع است

بجنورد - رئیس پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و وجود ترافیک در محورهای این استان گفت: تردد خودروهای سنگین در محورهای خراسان شمالی تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح وضعیت راهها و محورهای خراسان شمالی افزود: تردد خودروها در محورهای این استان روان اما ترافیک خودرویی نیمه سنگین و نیازمند صبرو بردباری رانندگان وسایل نقلیهاست.

وی اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای بجنورد به جنگل گلستان، بجنورد به شیروان و بالعکس هستیم و از تمامی رانندگانی که در این محورها تردد می کنند انتظار داریم تا ضمن توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ فاصله با خودروی جلویی، از شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ حسین زاده با شاره به حضور فعال اکیپ‌های پلیس راه در سطح محورهای این استان تصریح کرد: تردد هرگونه خودروی سنگین همچون روزهای ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه جاری در جاده های استان از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ ممنوع است و با رانندگان خاطی مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی از همکار و تعامل مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی در مسیر جاده آسیایی و تردد مسافران و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس واقع شده و سالانه افزون بر ۲۰ میلیون مسافر، زائر و گردشگر از این استان عبور می کنند.

کد خبر 2525805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha